Sezon 2013/14 Seniorzystrona główna


Większość sportowców nie lubią wody. Wydaje się, że mamy go cały czas i nie ma smaku. Niestety, wszyscy musimy spożywać dużą ilość wody. Na szczęście dziś wiele napoje aromatyzowane, które pomogą z nieznośnym mdłym smaku wody. Niezależnie od wybranej trasy można podjąć zaleca się pić płynów w tych ilościach wymienionych poniżej: Przed meczem: 16 uncji ?? 20 uncje wody 2 godziny priorDuring mecz: 7 uncji ?? 10 uncji z Gatorade lub podobny co 15-20 minutesAfter mecz: 20 uncji wody lub równoważny na każdy funt masy ciała Te płynne kwoty mogą się różnić w czasie warunkach pogodowych, w których grasz. Podczas ciepłych razy latem i będzie trzeba więcej wody. Jeśli grasz w niskich temperaturach należy jeszcze przestrzegać niniejszych wytycznych aboveOverall, to jest bardzo ważne dla zawodników piłki nożnej, aby utrzymać dobrze wyważony system odżywczych w trakcie sezonu. Udowodniono, że piłki nożnej zawodników, którzy podążają przewodnika takiego lub podobnego, który będzie można zobaczyć wspaniałe rezultaty na boisku!



Ostatnie zdjęcia kompletna galeria

Maszycanka Maszyce - MKS
MKS - Sportowiec Modlniczka