Sezon 2013/14 III LIGA MŁODZIKÓW Cstrona główna


Większość sportowców piłkarskie nie mają jasnej instrukcji, co jeść, aby przygotować się do meczu piłki nożnej, co jeść po meczu piłki nożnej i jak utrzymać dietę bogatą w węglowodany. Są odżywcze przewodnicy, że piłkarze z wszystkich szczeblach muszą i powinny przestrzegać w celu wprowadzenia się w korzystnej sytuacji przed meczów. Porady żywieniowe proste 1. Węglowodany, Węglowodany, Węglowodany !! Nie mogę podkreślić, to wystarczy. Wydajność sportowca wszystkich sportów zależy od diety bogatej w węglowodany. Jako piłkarz będzie poprawić wydajność jazdy i wytrzymałość na boisku. Im więcej węglowodanów piłkarzem zjada, tym dłużej gracz może wykonywać na najwyższym poziomie. Zalecany czas na spożywanie dużej porcji węglowodanów nie jest dzień meczu, ale dzień wcześniej. Większość trenerów, zawodników i rodziców przejść przez starego mitu przygotować wysokiej posiłków węglowodanowych dzień gry. Zrównoważona dieta z 55-65% węglowodanów, 10-12% białka, 25-30% tłuszczu i dużo płynów. 2. Białko nadal ważne Po uruchomieniu z węglowodanów to tylko należy wspomnieć białka. Białko jest bardzo ważne w diecie jako piłkarz, ale gdzie je dostać od jest bardzo ważne. Sportowiec musi polecam białko diety, ale nikt tak naprawdę iść do wyjaśnienia, gdzie, aby uzyskać białka. Chociaż istnieje wiele białek w mielona wołowina, mięso kurczaka oraz wieprzowina, większość tego białka w połączeniu z dużą ilością tkanki tłuszczowej. Tłuszcz jest dobre, ale istnieją pewne tłuszcze, które nie są zalecane. Moje zalecane tłuszcze są: tłuszcze z ryb omega (łosoś), chudego mielonego mięsa wołowego oraz mięsa czerwonego (po usunięciu tłuszczu). Trochę białka dziennie pomaga przywrócić nowego paliwa w mięśniach szybkie i pozwala wykonywać przy maksymalnym poziomie, gdy organizm potrzebuje go na boisku.


Ostatnie zdjęcia kompletna galeria

Maszycanka Maszyce - MKS
MKS - Sportowiec Modlniczka